sobota, 25 lutego 2012

Whitney Houston

Nie mam za bardzo pomysłu co napisać więc napiszę(trochę)tak od siebie co myślę o Whitney Houston.
           Równo dwa tygodnie temu zmarła Whitney Elizabeth Houston(czyt.Łitnej Elizabet Hjuston).Zmarła o godz.15.55 lokalnego czasu,a Polskiego 23.55.Znaleziono ją w wannie w hotelu.Denerwowała się podobno swoim pierwszym występem po latach więc połknęła dużą ilością tabletek uspokajających popijając alkoholem.
   Ja jak byłam w zerówce,pierwszej klasie podstawówki to bardzo często leciały jej piosenki.Były piękne.Whitney Houston miała piękny głos,tylko potem(niestety)poznała swojego byłego męża,a on ćpał więc ona też zaczęła i się uzależniła.Była na odwyku chyba trzy  lub dwa razy.
Oto piosenki, które dały Whitney Houston największą sławę(mi też się podobają:))


 Smutno mi się zrobiło gdy usłyszałam że Whitney Houston nie żyje.Pomyślałam że już więcej nie usłyszymy takiego pięknego,profesjonalnego głosu...:(:( (ale takie życie znanej osoby)


4 komentarze:

  1. Szkoda Takk pięknej kobiety i jej głosu. No ale cóż. . stało się co miało się stać a my mamy kolejną legendę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy legendę o której możemy kiedyś opowiadać swoim dzieciom:)

      Usuń
  2. szkoda jej..
    a ogólnie, to swietny blog! :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jesli Ci sie blog podoba (: masz twittera? followujemy sie? :D twitter.com/viktoriapoland

    OdpowiedzUsuń
  3. Twittera nie mam.Za opinię mojego bloga dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń